Σάββατο, 31 Αυγούστου 2013

Τετάρτη, 28 Αυγούστου 2013

ΟΜ ΝΟΜ ΝΟΜ ΝΟΜ

Μερικα πιροσκι και μερικες ωρες διαλογισμου ( =φραπες, τσοντες, χαζεμα κωλων στο δρομο )  τελικα με εφεραν σε εκεινο το επιπεδο χαλαρωσης και γαληνης που μπορει να εγγυηθει οτι θα βαλω σωστα το τσιγκινο βρακακι γυρω απο τη σπληνα μου και εκεινα τα γαμημενα τα σκατα που φοραγανε τη δεκαετια του 80 για να κανουνε τους ωμους πιο γαμηστερους για να αποφυγω το ιδιο σκατολαθος 2η φορα.

Το μωρο μου κοιμαται διπλα μου καθαρο και λαδωμενο.

Αλλο ενα μινι-σεσσιον διαλογισμου με τριπλο εσπρεσσο και τσουυπ, να τι λειπει απο την εικονα:

Μαθηματα αυτοαμυνας.

Οταν περασε αυτη η σκεψη απο το μυαλο μου χρειαστηκα 5 λεπτα για να ηρεμισω απο τους νευρικους σπασμους που μου προκαλεσε το γελιο της εικονας μου απλα να στεκομαι στο γυμναστηριο.

Το δευτερο πραγμα που προσπαθησα να θυμηθω αφου μετα το σεσιον ασυστολου γελιου με χαλαρωσε ακομα περισσοτερο ειναι που εχω δει αυτη τη γαμοφραση και γιατι μου δημιουργησει τετοιο παροξυσμο γελοιου.

Στη παρασκευη του φραπε θυμηθηκα. Μαζι με τη τοποθετηση του παγου. Ολα τα κομματια ηρθαν και εδεσαν στην καταλληλη θεση.

Ηταν 2008 κοντα στο ΤΕΙ. Τοτε ανεβαινα σαν καλη νεολερα για να συμπληρωσω τη βασανιστικα υποχρεωτικη μου παρουσια σε ενα συνδιασμο χωρου, αερα και ανθρωπων που μου προκαλουσε πραγματικα ψυχοσωματικα προβληματα.

Περνωντας εξω και κοντα απο το παραρτημα της ντοπιας χλωριδας που ειχε βγαλει ριζες στη ντοπια καταληψη σταμπαρα το (τοτε) νεο φρουτο που ειχε σκασει:

Ενα ματσο μαλακισμενα να τρεχουνε την περιμετρο του τεκε που ειχανε για χωρο εν ειδη προθερμανσης για αυτο που στην αφισα ειχαν αποφασισει τοτε να αποκαλεσουν "μαθηματα αυτοαμυνας".

Αναρχικοι. Να μαθαινουν αλλους αναρχικους ξυλο. Σε ενα χωρο που και τα πιο τελειωμενα πρεζονια θα πεθαινανε απο οβερντοους.
  • Ας παρακαμψουμε για 5 λεπτα το γεγονος πως υπηρχε τουλαχιστον 3 χρονια στο ΤΕΙ γυμναστηριο με υπεθυνο ( =αποφοιτος γυμναστικης ακαδημιας ) για την σωματικη ακεραιοτητα οσων προσπαθουσαν να μικρυνουν τον κωλο τους.
  • Ας παρακαμψουμε επισης το γεγονος οτι υπηρχε ακομα ενας γυμναστης που ειχε αναλαβει μια ταξη για καποιο υποτυπωδες μαθημα πολεμικων τεχνων ( = τα βασικα που χρειαζοσουν για να παρεις καποιες απο τις ζωνες )
Αυτο που μου αρεσε  ηταν ο εφυμισμος "μαθηματα αυτοαμυνας". Κερδισε αυτο που αργοτερα θα εμπαινε στη δευτερη θεση εξυπναδων απο εκει μεσα ( την πρωτη θεση θα την αφησω για τη μερα που ειμαι σιγουρος οτι οσοι συμετειχαν  ειναι νεκροι η ξεμωραμενοι σκατογεροι με αννοια )
  • Μετα απο μερικους ποδοσφαιρικους αγωνες φαινεται το αποτελεσμα της σκληρης δουλειας.
  • Μετα απο καθε πορεια φαινεται το αποτελεσμα της σκληρης δουλειας.
  • Μερικους μηνες μετα απο τοτε που το πρωτοειδα ( θυμηθειτε πως μιλαμε για το 2008 ) και μετα απο ενα συγκεκριμενο "ατυχημα" τελικα φανηκαν τα αποτελεσματα της σκληρης δουλειας τους.
Το πραγματικο επιμυθιο αυτης της ιστοριας θα το κρατησω στον παγο για μερικους μηνες ακομα.

Για την ωρα αλλαζουμε ταχυτητες σε κατι πιο λαιτ.

Σημερα ανακοινωνωνται τα αποτελεσματα εισαγωγης στην τριτοβαθμια εκπαιδευση.

Θα προσπαθουσα να ξεστομισω ενα "ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ" αλλα θα ηταν υποκρισια και σκατοψυχο απο μερους μου.

Κουραστηκατε, φτυσατε αιμα για να φτασετε εδω. Νομιζετε πως τελειωσε η δουλεια γιατι πιασατε την καλη ? Think again.

Τα δυο πραγματα που δεν λεει ομως κανενας ( συνηθως ) ειναι πως τιποτα δεν εχει τοσο πολυ χλιδη οσο κοπο. Πως το να μπεις δεν ειναι το δυσκολο, δυσκολο ειναι να βγεις.

Γι'αυτο παρτε μια καλη τελευταια ανασα καλοκαιριου και προετοιμαστειτε, θα ειναι μια δυσκολη πορεια απο δω και περα.

Ραντεβου σε 4 χρονια γατακια......
αποτελέσματα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

Δευτέρα, 26 Αυγούστου 2013

Σου μιλαω... Ναι, σε σενα μιλαω....

Μη μου κανεις το αθωο, περιστερι....

Ημουν στο παγκακι μου. Ηρεμος, βουδας υπερτριπλασιος. Το πρωι ειχα φτιαξει τον καφε του διαλογισμου μου και το μεσημερι με το Πιτογυρο ( χοιρινο, διπλη πιτα, εξτρα τζατζικι και πατατες ) στο χερι ημουν επιτελους ενα τελικο βημα πριν τη λυση για αφθονη και δωρεαν τσοντα για ολο το Λαο 24 / 7 ( παγκοσμια ειρηνη, δωρεαν ενεργεια, φαγητο και η θεραπεια για τον καρκινο ειναι μπαναλ απαντησεις καλλιστειων. Πες τα μου πριν μου πεις πως γουσταρεις πρωκτικο σεξ ) οταν ΕΣΥ αρπαξες το τελευταιο κομματι κρεας απο το χερι μου και με μια κινηση-φαταλιτι με κουτσουλισες ταυτοχρονα στον ωμο.

ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΣΚΑΤΟΠΟΥΛΟ, Ο ΧΙΤΣΚΟΚ ΣΕ ΨΑΧΝΕΙ ΓΙΑ ΝΕΟ ΝΕΚΡΟΦΙΛΟ ΣΙΚΟΥΕΛ ΜΕ ΤΙΤΛΟ "ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΜΕ ΠΑΤΑΤΕΣ ΣΤΟ ΦΟΥΡΝΟ"

Τι στο διαολο γινεται με αυτα τα γαμημενα κωλοπουλα στην Αθηνα ρε μπουστη μου ???? Μεταλαχτηκαν παλι ????

Θυμαμαι 10 χρονια πριν κατι υπερβαρα σκατοπουλα εξω απο συνταγμα που περναγανε για περιστερια αλλα αυτο κατανταει γελοιο (αυτο και οι  ποσοτητες απο πατατακια που τα ταιζε το καθε σκατοπαιδο τοτε ).

 Τωρα που μιλαμε πηγαινω τοιχο-τοιχο γιατι φοβαμαι . Νιωθω ενα ζευγαρι ματια να με παρακολουθουν ανα πασα στιγμη. Φοβαμαι πως θα πεταχτει ενα ραμφος που θα σημαδευει τη σπληνα μου.

Ξαφνικα νιωθω πως η καραμπινα μου εχει γινει λιιιιγο πιο αισθησιακη απο οτι θα επρεπε μετα απο το λαδωμα που της εχω ριξει.

Παρασκευή, 23 Αυγούστου 2013

( Χωρος για ενοικιαση -----Πληροφοριες εντως )

Ειναι η μεγαλυτερη αδικια που υπαρχει στον κοσμο το να μη μπορουμε να μυρισουμε το κιλοτακι σου.
Η νεα ομαδα που σχηματισαμε εχει σκοπο την κοινη χρηση του πρωκτου σου απο ολους και ολες !
Πιστευουμε στο κρατος δικαιου στο οποιο ζουμε και αγωνιζομαστε.


Θελουμε να εκφρασουμε την συμπαρασταση μας σε οσους σε εμψυχωνουν οταν γυμναζεις τους σμιλεμενους γλουτους σου

Οι αγκαλες της οργανωσης μας χωραει ολους. Ακομα και οσες ομαδες με τον μπακλαβα της αμαρτιας που ξυπναει παθη και προσπαθουν δια της αμαρτιας και της διαφθορας του προφιτερολ και του παγωτου να σε αναγκασουν να αποκτησεις κυτταριτιδα και ψωμακια.

Τους καλουμε αυτους τους διαφθωρεις να παψουν τις σκοτεινες μηχανοραφιες και να φανερωθουν εμπρος στο φως της ορθοδοξιας που ειναι ο κωλος σου.

Σχεδια σαν αυτο μπορει να μας φερει αντιμετωπους με την πανολεθρια μιας ακομα νευρωτικης χωντροκολας ορκας φαλαινας δολοφωνου.

Ηδη πρακτορες μας εχουν διεισδησει σε αυτες τις σατανικες ομαδες με σκοπο την εξοντωση τους. Θα χτυπησουμε δυναμικα το προβλημα στη ριζα του και η νικη μας θα ειναι ολοκληρωτικη.

Κωλομπαραδες ενωμενοι ποτε ξεσκισμενοι.

Ενα ελαφι....

Ειναιγλυκουτσικοαχουτομωρεθελωνατοχαιδεψωκαινατοαγγαλιασωκαινατοσφιξωκαινατοπαρωσπιτικαιναζησουμεμαζιγιαπανταευτυχισμενοιταιζωνταςτογαλααπομπιμπερο

Think again sweet child of mine.

Ειναι ο τροπος σκεψης που εχει ο καθενας  γυρω απο ενα θεμα υποθετω.

Οταν 2 γκομενες μιλαγανε για το ποσο ηταν ενα χαριτωμενο ελαφακι μια φορα και ενα εκαιρο στην αγρια Δυση κατι εσπασε μεσα μου.

Ξυπνησε ο Φρεντυ και αρχισαμε στο υποσυνειδητο μου για μερικες στιγμες να συζηταμε γυρω απο ενα θεμα αγαπημενο: συνταγες.

"Μαλακο κρεας" ηταν οι τελευταιες κουβεντες τις οποιες ανταλλαξα με τις συγκεκριμενες γκομενες εκτοτε.

Δεν περιμενω ομως ολοι να εχουν το γουστο μου σε ορους food porn -Ασχετα με το οτι ο ερωτας περναει απο το στομαχι.

Σε καθε περιπτωση παντως οταν μπορεις να φτιαξεις φαγητο απο κατσαριδες και σκουλικια μπορεις και απο πιο κοινοτυπα και αν υπολογισεις ποσο τοπικο μπορει να γινει αυτο το ειδος μπορεις να κανεις και ενα πιο δημιουργικο ( γαστριμαργικο αν θελεις ) ταξιδιωτικο οδηγο γυρω απο την εκαστοτε τοπικη κουζινα.

Σε καθε περιπτωση αυτη ειναι μια σκεψη που κατι με γαργαλαει να καλλιεργησω και σε μετεπειτα αρθρα, οποτε μπορειτε να φωναξετε σε παραταξη αφ'ενος-ζυγου:
1) Συχαμεεεεενεεεεε
2) Troll feeding = fat troll = troll fat = τζαμπα λιπος για μαγειρεμα = οικονομια και οικολογια
3) Σκαστε φιλοζωοι τζιβατοι χλιδανεργοι αναρχαυτονομοι οικολογοι της πουτσας

Και για να μη νομιζετε οτι δεν υπαρχει μια ολοκληρη (υπο)κουλτουρα οι οποιοι εχουν καταφερει να αναγουν σε επιστημη την ικανοτητα να βγαζουν κυριολεκτικα απο τη μυγα ξυγγι και να μαγειρευουν ενα πληρες γευμα απο τις μπριζολες του τομαριου σας τσιμπιστε μερικα δευτερολεπτα ψαξιματος απο τον γουγλη μας:

http://www.globe-guardian.com/archives/twisted/tl0004.htm

http://www.road-kill-cafe.com/roadkill.html

http://jezebel.com/5860603/roadkill-recipes-for-every-appetite
http://www.scribd.com/doc/15684499/Hillbilly-Hanks-Roadkill-Recipes

Αξιζει να παραδεχτειτε ( παρακαμπτωντας ενα καλο κομματι μπουδελοηθικολογιας ) οπως και γω οτι καποιοι ανθρωποι μπορουν να στιβουν ενα κομματι απο το μυαλο που εχουν και να προσπαθουν να κανουν κατι δημιουργικο και ενδεχομενως αξιολογο απο ενα τοσο δυσαρεστο αντικειμενο.

( ταξιδιωτικος οδηγος τοπικων κουζινων βασει roadkill.?
   Hmmmmmmmm.... Toilet reading for the win / great justice.... )

Πέμπτη, 22 Αυγούστου 2013

Εχω πολυ ελευθερο χρονο στη διαθεση μου....

Νταλαρας, Νταλαρας, Νταλαρας.

Και αφου ξεπερασαμε την αιτια, ας παμε στην τεχνητη καταγγελια που θα βγαζανε οι μπουρδελιαριδες ΑΕ:

======================================================================
Ηδονιμαστε απο την εσανς των εσορουχων σου και πιστευουμε πως δεν κυριευει τις αισθησεις μας οσο θα επρεπε.

Το καταστατικο της νεας ομαδας μας απατει τον κωλο σου κοινο αγαθο.

Ο αγωνας μας ειναι δικαιος και θα τον κυνηγησουμε με καθε τροπο ! Ο κωλος σου μανια, σκοπια καψιμι αγγαρια !!!

Ειμαστε πρωτοι σε αριθμο μελων εν αντιθεσει με οσους συνομοτουν.

-Καλουμε ολους τους ανεξαρτητους πυρηνες ηδονης να προσχωρησουν στις αγγαλιες της νεας μας οργανωσης.
-Καλουμε ολους αυτους τους ανωμαλους να σταματησουν αυτη τη βλασφημια-σχεδιο με το οποιο σκοπευουν να σε εκδικηθουν ολα τα μαγαζια στα οποια σταματησες να πηγαινεις για να μην παρεις αλλο βαρος

Ωστε να ΜΗΝ οραματιζομαστε στον κωλο σου τον Ολυμπο, το εβερεστ και και ολα τα τομαρια που συνεβαλαν με τις προσπαθειες τους να γινεις χοντροκολα.

Κινουμαστε απο τις σκιες για να εμποδισουμε τα σατανικα αυτα σχεδια.

Με χιονι και χαλαζι, δεν θα περασει !

Γαματε γιατι χανομαστε !!!

======================================================================

Take that you SOaB !!!!

Copy paste

Ειχα διάθεση για μετάφραση προσφατα στον ελεύθερο μου χρόνο. Το συγκεκριμένο απόσπασμα είναι απο το βιβλίο:

The Invectives of Sallust and Cicero της Anna A. Novokhatko

Μετά απο μια απλή μετάφραση και ενα μικρό καθάρισμα  για να διαβάζεται ευκολότερα. O λόγος για τον οποίο ποστάρω μια τοσο HARDCORE αναφορά είναι απλός και συνοπτικός: 

Σκιαγραφεί απλά αναλυτικά ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ τους τρόπους ( και πιο σημαντικό αν θέλετε τη γνώμη μου ) το ΗΘΟΣ αυτων που βρίζωνταν μια φορα και ενα καιρό στην αγρια, αγρια Δύση και τελικά φανερωνει ενα κομμάτι απο την συγχρονη Ελληνική ψυχοσύνθεση κατα την οποια είναι ευκολότερο να διδαξουμε στα παιδια μας αποσπάσματα απο την ερωτική ποίηση του Καβάφη παρά να τους εξηγησουμε πως οταν πηγαιναν οι αρχαιοι ρητορες στην αγορα και ριχνανε ο ενας τον αλλο καντιλια, οταν ξεκιναγανε μπορουσαν με μια κουβεντα να κρεμασουνε τον αλλο απο τα αντερα του και να του στολισουν τα αρχιδια κολλαρο.

Τα κοπιραιτ του πρωτοτυπου ανηκουν στους συγγραφεις. 
Η μεταφραση και οι ατασθαλιες της ανηκουν αποκλειστικα σε μενα


=======================================================================

Γενικα χαρακτηριστικά του invective ( Λίβελος )

Ο όρος“Invective” (invectiva, απο το oratio invectiva, απο το invehor) μεταφράζεται σαν λεκτική κακοποίηση ή αναφέρεται σε γραπτό κείμενο που στοχεύει στην κακοποίηση. Η συγκεκριμένη λέξη εμφανίζεται σε αυτή τη μορφή σχετικά αργά, οχι νωρίτερα απο τον 4ο μΧ αιώνα. Ρήτορες, γραμματικοί και σχόλιοι χρησιμοποιούσαν το ( djective invectivus ) αλλά σαν oυσιαστικο η λέξη invectiva συνδέθηκε με τη μοντέρνα της σημασία απο τον Tyrannius Rufinus απο την Aquileia (ο οποίος έζησε περιπου το 345–410 μΧ ) και τους γραμματικούς Διομηδη ( το δευτερο μισο του 4ου μΧ αιωνα ) και Κληδόνιο ( 5ο μΧ αιώνα ). Παρόλη τη καθυστερημένη εμφάνιση του όρου, ο όρος oratio invectiva έχει ενδιαφέρον απο μόνος του, η πρακτική προυπήρχε αρκετό καιρό πριν του χαρακτηρισμού καθώς μπορεί να παρατηρηθεί σε άλλους όρους που χρησιμοποιούνται για αυτή τη μορφή επιθετικού λόγου.

Ο όρος invective αναλογεί σε ενα φιλολογικό είδος που στοχεύει στον δημόσιο εξευτελισμό του αντικειμένου το με κάθε τρόπο και ο οποίος απευθύνεται στο αντικείμενο του ονομαστικά. Η συκγεκριμενγ έννοια δεν περιοριζότανε σε μια μορφή λόγου καθώς πήγαζε στην ανάγκη να υποτιμίσουν, το οποίο οι αρχαίοι έλληνες αποκαλούσαν ψογος και οι ρωμαίοι vituperatio. Ενα vituperatio έπρεπε να είναι το ακριβώς αντίθετο ενος λόγου επαίνου ( laus ), αντι να τονίζει τις αρετές όπως σύνεση, δικαιοσύνη, κουράγιο κλπ, έπρεπε να τονίζει την απουσία τους. Υπάρχει ενα μεγάλο εύρος όρων που συνδέονται με αυτή τη διαδικασία στα ελληνικά και τα ρωμαικά, καθένας με τους δικούς του συσχετισμούς. Παραδείγματα τέτοιων είναι τα:

Λοιδορία, όνειδος, κακηγορία, ίαμβος, καταδρομή, contumelia, convicium, detrectatio, exprobatio, infamatio, iniuria, maledictio, opprobrium, reprehensio κοκ.

Ο Κουιντιλιανος απαραπέμπει στον Αριστοτέλη και τον Θεοφραστο, που ισχυρίζεται οτι οι όροι laus και vituperatio δεν σχετίζονται με το πρακτικό κόσμο (parte negotiali) και ανήκουν στον επιδεικτικό. Παρόλαυτά όμως κατα το Ρωμαικό έθιμο, ο Κουιντιλιανος λεει πως είχαν βρεί μια θέση στο πρακτικό πεδίο (negotiis). Ο ρωμαικός λίβελος βασίστηκε στους ελληνικούς ρητορικούς κανόνες. Αν και είναι κάποιες φορές δυνατόν να σκιαγραφήσουν τα επιμέρους κομματια ενος λιβελου, στη πράξη μπορούμε να δούμε ενα πλήθος διαφορετικών παραλαγών αυτού του ρητορικού πρωτότυπου. Δυο σχεδόν σύγχρονα βιβλια αναφοράς, το Rhetorica ad Herennium και το De inventione του Κικερωνα παρέχουν μια ενδεικτική λίστα θεμάτων για λόγους (praise or of reproach). Αυτά τα θέματα μπορούν να ομαδοποιηθούν σε 3 ομάδες:

1) Εξωτερικά στοιχεία, όπως η γέννα, εκπαίδευση, εθνικότητα κλπ
2) Φυσικά χαρακτηριστικά όπως σωματική ρώμη, αδυναμία, κλπ
3) Ψυχικές αρετές και τα αντιθετα τους

Η επικεφαλίδες που απαριθμούνται απο το γραμματικό και ρήτορα Aelius Festus Aphthonius ( 3ος μΧ αιωνας ) μπορούν να χρησιμεύσουν σαν ενδικριούς δείκτες μοτίβων του λίβελου. Εξι τόποι περιγράφονται απο τον Aphthonius:

Προοίμιον ή πρόλογος, μετά ακολουθεί η Αφήγηση ( διήγησης ) η οποία περιλαμβάνει τα:
Γένος, ή Φυλή και Γενεαλογία,
Ανατροφή και Εκπαίδευση,
Πράξεις,
Σύγκρισις, και τελικά
Επίλογος, ο οποίος καταλήγει τον λίβελο.

Παρόλαυτά όμως, απο τους εξι αυτούς τόπους του Aphthonius, το πλήθος των συμβατικών θεμάτων ενός λίβελου έχει αυξηθεί στους 17 μετά απο ανάλυση ενός πλήθους σύγχρωνων λογίων. Η πιο πρόσφατη λίστα τόπων την οποία έχει συγκεντρώσει ο Ch. Craig περιλαμβάνει:

1)ενοχλητική οικογενειακή καταγωγή
2)Το να είναι κάποιος ανάξιος της οικογένειας του
3)Εξωτερική εμφάνιση
4)Εκκεντρικό ντύσιμο
5)λαιμαργία και υπέρμετρη μέθη, τα οποία συχνά οδηγούν σε χοντράδες και χυδαιότητες
6)Υποκρισία, το να φαίνεται κάποιος ενάρετος
7)Φιλαργιρία, πιθανότατα συνδεδεμένη με ασωτία
8)Χρηματισμός
9)Επιδεικτικότητα
10)Σεξουαλικές απρέπειες
11)Εχθρότητα απέναντι στην οικογένεια
12) Δειλεία στον πόλεμο
13) Κατασπάληση της κληρονομιάς / οικονομική ατασθαλία
14) Φιλοδοξία για βασιλεία ή τυρρανία, συνήθως για σξουαλικές ( η μη ) υπερβολές και ακρότητες
15) Σκληράδα απέναντι σε άλλους πολίτες και συμμάχους
16) Λεηλασία προσωπικής και δημόσιας περιουσίας.
17) Ρητορική ανικανότητα.

Κάθε ένας απο αυτούς τους τόπους μπορεί να εφαρμοστεί σε καθε πιθανό φιλολογικό σχήμα λίβελου και χωρίς προκαθορισμένη σειρά. Κατα συνέπεια μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε λόγους στην Γερουσία, στην Αγορά, σε ενα ιαμβικό ποίημα, σε πολιτική παμφλέτα, σε επιγράμματα ή ακόμα και σε δοκίμια. Ο πρώτος και βασικός στόχος ενός λίβελου ήταν να πείσει το κοινό του, με λίγα λόγια να κάνει μια κατηγορία ( ή ενα κακοήθες ψέμα ; ) να οριστικοποιηθεί.

Αυτοί οι ίδιοι συντελεστές διπεπουν τις προσωπικές επιθέσεις της Παλιάς Κωμωδίας, προσβήτικά τραγούδια σε γάμους ( που αποκαλούνται Fescennini απο την Ετρούσκικη πόλη Fescennia κοντά στο Falerii ), πολιτικές καρικατούρες και αλλά και την ίδια την ρίζα του ιαμβικού είδους, η οποία αρχικά βασιζόταν στην τάση για επιπλήξη και κατσάδιασμα.

Τέλος, υπαρχουν δυο ακόμα χαρακρητιστικά που αφορούν τον Ρωμαικό λίβελο γενικά ( και αυτους που μελετάμε εδώ ειδικά ) τα οποία αξίζει να σημειωθούν. Καταρχάς, τείναι να είναι αρκετά πιο αποτελεσματικό να επιτεθεί στο χαρακτήρα ενός πολιτικού αντιπάλου, παρά στις πολιτικές του αρχές, γιαυτό και πολιτικές πράξεις, όταν πιανουν και τα δυο ( πράξεις και αρχές ) τείνουν να είναι δείκτες της ποιότητας του δράστη τους. Κατα δεύτερον, ο Ρωμαικός λίβελος είχε συμβατικό χαρακτήρα και δεν έδινε μεγάλη σημασία στην ιστορική αλήθεια. Όπως θα φανεί απο τα σχόλια των λίβελων, ρητορικές εξάρσεις επιλέγονται πιο συχνά απο την εγκράτεια που επιβάλει ο ρεαλισμός. Πολύ συχνά, η πειθός ήταν πιο σημαντική απο την αλήθεια των κατηγοριών. Ταυτόχρονα, ο ρήτορας επιθυμούσε να ασκήσει πίεση και να διασκεδάσει το κοινό του.

Η ύπαρξη επαναλαμβανόμενης νομοθεσίας εναντίων των αποκαλύψεων δείχνει ποσο σημαντικός ήταν ο λίβελος στην Ελλάδα και στη Ρώμη.

Τετάρτη, 21 Αυγούστου 2013

Αυτοκριτικη και εγωισμος

Ειναι ζωρικος συνδιασμος. Δεν υπαρχει ιδανικη ισορροπια, δεν ερχεται ποτε με ολο το πακετο .Δεν ερχεται σε χαπακι, μονο σε τριανταποντα κλυσματα. Δεν συνταγογραφειται, δεν καλλιεργειται και συνηθως το βρισκεις αααβασανιστα στο δρομο εκει που δεν το περιμενεις.

Η μεγαλυτερη ψευδαισθηση ειναι πως μπορεις να φτασεις με καποιο μαγικο τροπο εδω:




Οταν με αυτες τις μαλακιες να κολησεις σε αυτο το σταδιο:


'NUFF SAID

( Μην βολευτειτε ακομα, ετοιμαζεται σειρα αρθρων γεματο copy paste, roadkill και μπυρες )

Τετάρτη, 14 Αυγούστου 2013

Αυγουστιατικη ζεστη, κουνουπια και κουρτινοξυλα

Ηταν ενα ακομα ζεστο αυγουστιατικο βραδυ οταν ξυπνησα απο ενα ακομα εφιαλτικο βραδυ.

Θες να ηταν η μοναχικη παρουσια ενος ανθρωπου σε ενα δωματιο γεματο κουνουπια ;
Θες να ηταν η πληρης απουσια ιντερνετ σε ακτινα τουλαχιστον 2 ωρων τις τελευταιες μερες;
Θες γιατι καποιος επεμενε να αρχισει να μιλαει αναμεσα σε αλλα για ξυλοκουρτινα, αντρικους κωλους και τεραστιες πιτσες ;

Χαιδεψα νωχελικα τις εντερικες νευρικες αποληξεις που ενημερωνουν τον εγκεφαλο μου για την παρουσια του μωρομαντυλου με την οποια αφαιρω την διαρροια που με ταλαιπωρει τις τελευταιες ωρες.


Σιγουρα ηταν μια hardcore  βδομαδα την οποια ακολουθει μια ακομα πιο απροσδιοριστα δυσλειτουργικη.

Μορφοποιουνται ακομα οι λεξεις που εκφραζουν τι γνωμη εχω για την ολη κατασταση αλλα θελω να αποκτησουν στερεα μορφη. Δεν υπαρχει λογος να βιαζουμε καποια πραγματα.

Το monstering ειναι τεχνη, και οπως καθε τεχνη η θα γινει σωστα η δε πρεπει να γινεται καθολου...

Μεχρι τοτε ομως σας αφηνω παρεα με ενα μικρο κοσμημα:


Σάββατο, 10 Αυγούστου 2013

Σε λα βι


Ενα καλο κομματι απο αυτο το ποστ βασιζεται σε μια απο τις πιο σιχαμενες απαντησεις που εχω γραψει ποτε στα ιντερνετς και εχει ανεχτει να διαβασει ανθρωπος και για την οποια πιστευω πως πρεπει να της προσφερω την ευθανασια που της αξιζει συνδεωντας την με ενα κλυσμα στεροιδων σε ποσοτητες που θα   εξωνωνταν ενα κοπαδι φαλαινες μετατρεπωντας την ταυτοχρονα σε πληρες αρθρο σε αυτο το μπλογκ ( και τις φαλαινες σε μπριζολες ψημενες πανω απο ραστα μαλια οικολογων αλειμενων σε λιπος παχυσαρκου παιδιου νεοελληνα μαλακα ). 

Μια φορα και ενα καιρο ηταν ενα παιδακι οχι διαφορετικο απο ολα τα τυπικα ελληνοπουλα που πηγαινουν στο σχολειο. Ενας στρουμπουλος καλοταισμενος μπουχεσας που περιμενει απο το δημοτικο να περασουν οι εποχες και  να ερθει η σειρα του για να γαμησει οταν χτυπησει κοκκινο αυτη η γαμημενη εφηβεια του και να δωσει τη σειρα του σε ενα πλασμα ωριμο αρκετα για να ψηφησει.

Και αφου προσπερασουμε ποσες μικροτητες και αγνοησουμε και αρκετες χοντραδες εχουμε μπροστα μας τον τυπικο νεοελληνα ΠΟΥΣΤΗ μικρο/μεσαιο αστο. Δυσλειτουργικος και αναισθητος αρκετα για να πατησει επι πτωματων, να γαμαει παντα με ξενα αρχιδια, να γελαει ( παγωνωντας τις καρδιες οσων βρισκονται στο δωματιο ) και να πιανουν ολοι οι τα πορτοφολια τους για να δουν τι λειπει.

Η μαλακια η αμορφωσια και η γενικοτερη καφριλα που τα συνοδευει (  στην ηθικη που απαρτηζει ενα κομματι της δικης μου σιχαμενης ψυχοσυνθεσης  ), δεν ειναι τοπικο μπαιρακι, ουτε γνωριζει η καταλαβαινει απο σοι, γωνεις και μορφωση. Κοβουν βολτα οπου υπαρχουν ανθρωποι, ειναι οπως ολα τα ανθρωπινα ελλατωματα. Θελει η πουτανα να κρυφτει και η χαρα δε την αφηνει.
Ειμαι ενα απο τα παιδακια των οποιων η κουλτουρα σφυρηλατηθηκε μεταξυ αλλων πραγματων απο το προιμο internet των 90s και των 00s. Περασανε απο πανω μου ενας σκασμος απο μαλακιες. South park, happy tree friends,   rotten.com,  goats.ex, 2 καριολες και ενα κυπελο ξερατα. Ιαπωνες να γαμανε τις μαναδες τους πριν ξεκοιλιαστουν, εχω συμβιβαστει με την ιδεα οτι θα πεθανω επειδη ο εγκεφαλος μου θα λιωσει μπρστα απο την μαλακια που θα παρελαυνει μπροστα απο την τηλεοραση και τα οργανα μου αφου πεθανω θα γινουν κονσερβες για να τα τρωνε τα σκουλικια που μενουν πανω σε υποσιτισμενα και χωλερικα μαυρακια καπου στα βαθη της σκοτεινης πλευρας της σεληνης.


Τα περισσοτερα απο τα παραπανω ηρθαν και εφυγαν. Αυτο που εμενε παντα σταθερο ηταν τα εργα και οι ημερες καποιων ανθρωπων σαν μερικα απο τα μελανοτερα καφαλαια της φοιτητικης και ενηλικης ζωης μου. Σχηματισα με το σπερμα μου στο εδαφος μερικα εργα σε αυτο το ψηφιδωτο της μαλακιας. Στην πορεια των χρονων ομως  μερικοι ανθρωποι εδειξαν πως ειναι καλοι μονο στο υπερβαινουν καθε μετρο. 

Μετα απο μια συναντηση με τετοιους ανθρωπους ο μεσος ελληνας θα καταφυγει σε λυσεις / εκθεσεις επιπεδου πανελλαδικων. Και αυτη ειναι η δυναμη, το μεγαλειο αλλα και η παγιδα της αυθυποβολης.

Οταν η μανα λεει καμια 500 φορες το ιδιο παραμυθι με την πριγκιπισα στη κορη, ειναι ο κινδυνος να το πιστεψει και η ιδια γιατι δεν θα αντεξει αλλιως αλλη μια μερα στο εργοστασιο, στη τρογλη, με εναν συζηγο που θα τη σαπιζει στο ξυλο. Γιατι ετσι η κορη της θα πειστει να βρει το Αντρα που θα της τριγησει το κορμακι για να μην ζησει και αυτη στην παραγκα της μανας και ενα πατριο που την κοιταει περιεργα.

Για να συμπικνωσω την σταση μου απεναντι στον νεοελληνα που βλεπω στο καθρεφτη μου καθε πρωι, βρισκεται σε μερικα αποφθεγματα:

  • Ποτε μην αποδιδεις στη κακοηθεια αυτό που μπορει να εξηγηθει απο την βλακεια (Αγνωστος)
  • Η τεχνη του πολεμου μας διδασκει να ΜΗΝ στητιζομαστε στη πιθανοτητα οτι ο εχθρος δεν θα ερθει αλλα στην ετοιμοτητα μας να τον υποδεχτουμε οπως πρεπει, οχι στην ευνοικη υποθεση οτι δε θα επιτεθει αλλα μαλλον στο γεγονς οτι εχουμε κανει τη θεση μας απροσβλητη. ( Η Τεχνη του Πολεμου )
  • Η γνωμες ειναι σαν τις κωλοτρυπιδες. Ολοι εχουν απο μια.
Στην τελικη η γνωμη μου δεν προκειται να αλλαξει πολλα πραγματα οπως να μου εξηγησετε τι καταλαβατε δεν προκειται να αλλαξει κατι.

Στο τελος της μερας αν οτι κανουμε μειωνει τα προβληματα μας ειναι αυτο που τελικα κανει ολη τη διαφορα..